بهترین مدل ادکلن گرم برای آقایان
نوشته شده توسط : ادمین جهان صنعت گستر

ادکلن مردانه گرم مخصوص استفاده در فصل سرد سال است. ادکلن‌هایی با رایحه گرم می‌تواند در اوج سرمای زمستان به شما احساس شادابی و نشاط بدهد. ادکلن‌های گرم اغلب دارای رایحه تند و گرم و سنگین هستند. به همین دلیل از ماندگاری بالا برخوردار هستند. این ادکلن‌ها دارای نت ابتدایی تند و تیز، نت میانی گرم و شیرین و نت پایانی تلخ هستند. رایحه‌هایی مانند وانیل، عنبر، چوبی و ادویه و شکلات از محبوب‌ترین رایحه‌های ادکلن مردانه گرم هستند. از پر طرفدارترین ادکلن‌های مردانه گرم میتوان به امپر، ژک ساف، جگورا، اسکلاره و مون بلان اشاره نمود. این ادکلن‌ها قدرت پخشی مناسب و ماندگاری بالا دارند. به طوری که در هوای سرد زمستان تا حداکثر ۲۴ ساعت روی پیراهن و حتی پوست خواهند ماند. خوشبختانه برندهای لوکس بسیاری ادکلن‌هایی مختص به فصل سرد سال ارائه داده اند که نه تنها سلبریتی‌ها بلکه عموم مردم را به سوی خود جذب می‌کند. بهترین عطر مردانه گرم برای فصل سرد سال ادو پرفیوم کرید است که با داشتن رایحه‌ای لطیف از نارنج و طبع گرم و تند شما را شاد و پر انرژی میدهد.

در فرمولاسیون این ادکلن از اسطوخدوس استفاده شده است و نتهای پایانی آن چوب سدر و چوب صندل است. افرادی که دوست دارند بهترین ادکلن مردانه گرم را انتخاب کنند، در نظر داشته باشند که ادکلن‌هایی با چوب سدر و چوب صندل و عنبر تمرکز بیشتری روی طبع گرم و تند دارند. اگر انتخاب شما ادکلن‌هایی با رایحه جادویی گل‌های زیبا است پیشنهاد می‌کنیم، ژاک کاویه را برگزینید. این ادکلن با داشتن ریاحه جذاب یاس شما را مسحور خود می‌کند. قبل از اینکه ادکلن‌های مردانه را انتخاب کنید می‌توانید روی نصب مچ دست اسپری کنید تا بوی خوش نت ابتدایی و میانی آن را حس کنید و با اطمینان بیشتری ادکلن دلخواهتان را انتخاب کنید.
عطر ادکلن آزارو پور هوم اینتنس | Azzaro Pour Homme Intense 2015 یکی دیگر از ادکلن های موجود در سایت دوتیسا است که در ادامه به معرفی کامل آن میپردازیم. عطر کلاسیک Azzaro Pour Homme محصول سال 1978 نمادی از اغواگری، حس و حال و ظرافت ایتالیایی است. نسخه Intense این عطر اولین بار در سال 1992 عرضه شد. در سال 2015، Azzaro نسخه جدید Azzaro Pour Homme Intense را ارائه داد.
این نسخه جدید بر حس، جذابیت و ظرافت با ترکیبات خوب و غلظت ادو پرفیوم تأکید دارد. ترکیب معطر – چوبی – فوگر آن با آکوردهای دارچین کاسیا با لائوس باز می شود. وتیور از هائیتی با ویژگی‌های دودی، مرطوب و خشک، خنک و گرم خود، همراه با آکورد براندی، نشانه‌ای در قلب ایجاد می‌کند. دانه تونکا از ونزوئلا و کهربا پایه را تشکیل می دهند.
مشخصات و ویژگی ادکلن آزارو پورهوم اینتنس | Azzaro Pour Homme Intense 2015
عطر ادکلن Azzaro Pour Homme Intense (2015) از Azzaro عطری است مردانه از نوع فوگر آروماتیک. Azzaro Pour Homme Intense (2015) در سال 2015 عرضه شد. رایحه اصلی این عطر Olivier Pescheux است. نت بالایی دارچین است. نت میانی براندی و وتیور هائیتی است. نت های پایه عنبر و دانه تونکا هستند. فصول مناسب برای استفاده از این ادکلن فصول گرم سال یعنی بهار و تابستان است. همچنین این ادکلن مناسب استفاده در طول روز میباشد.





:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: